Իմ ձմեռվա ամենալավ օրը

Իմ ձմեռվա ամենալավ օրը

Ողջույն, ես Մարիան եմ և այսօր ես կպատմեմ իմ ամենալավ օրվա մասին։ Իմ ամենալավ օրը  Հունվարի 1-ն էր։ Ես արթնացա, հագնվեցի և գնացի նախաճաշելու ու լսեցի փոքրիկ ծվծվոցներ։ Հետո իմացա, որ այդ ծվծվոցները գալիս են տոնածառի տակից։ Գնացի և նայեցի տոնածառի տակ, տեսնեմ տակը գեղեցիկ, փոքրիկ և շքեղ մեկ ծովախոզուկ է։ Երբ ես տեսա  այդ ծովախոզուկին, արագ-արագ իմ եղբորը կանչեցի և ասացի․
– Արե՜ն, արի արագ նայիր,թե ինչ գեղեցիկ նվեր է բերել մեզ ձմեռ պապիկը ։

Ես չասեցի ինչ նվեր է,   որովհետև նա երազում էր ունենալ ծովախոզուկ։ Նա արագ եկավ մոտս և ասաց․
-Մարիա ի՞նչ է պատահել։
– Լռի՛ր և լսի՛ր այս հիասքանչ ձայները։ Արենը լսեց, գնաց և այդ նվերը բացեց ու ասաց․
– Մարիա ինչու՞ չասեցիր, որ ձմեռ պապիկը մեզ ծովախոզուկ է բերել։ Եվ բացի
այդ նվերից ես տեսա ինչ որ արկղ է դրված  և որոշեցի բացել։ Երբ բացեցի շատ-շատ ուրախացա։ Էնտեղ 3D գրիչ էր։
Դա կլեի նման բան է, բայց ուրիշ է։ Նա ունի գունավոր թելեր, որը մցնում են նրա անցքի մեջ և սպասում ենք հալչի։ Հալչելուց հետո նրա կոճակին սղ

մում ենք և սկսում ենք նկարել։ Նրանով կարող ենք նկարել  ոչ միայն թղթի վրա այլ և գետնին, սեղանին և աթոռին։

Ես արձակուրդներին
կարդցելեմ <<Հրաշք երեխան>> այդ  նյութը ինձ շատ տպավորեց։

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *