Բլոգի ուսումնասիրություն. Ուսումնասիրում եմ իմ բլոգը

Աշխատանքի ընթացքը

  • Ներկայացնել բլոգ: Իմ բլոգը դա իմ անձնական տետրն է։ Այնտեղ ես կատարում եմ իմ տնային և  դասարանական առաջադրանքները։ Իմ բլոգում կա քսանյոթ բաժին։ Քսանյոթ մեծնամասությունը չեմ օգտագործում։Բլոգիս կազմը տետրի նման է, որը հուշում է տալիս, որ այնտեղ ես դաս եմ անում։
    Գրել բլոգի հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը, վերնաիրը և հղումը դնել վերնագրի վրա:
    Այս տարվա իմ առաջին նյութը սեպտեմբերի 6-ին Professions-ն էր։
  • Գրել, թե բլոգը ինչ բաժիններ ունի, որն է դրանցից ամենաքիչն օգտագործում և ինչո՞ւ:
    Իմ բլոգի բաժիններն են՝ Մաթեմատիկա, մայրենի, անգլերեն, ռուսերեն, բնագիտություն, հայրենագիտություն, օտար, տարբերվող TV, մաթեմատիկայի ստուգատես, մայրենիի ստուգատես, ես և շրջակա աշխարհը, հաշվետվություն, ճամփորդություն, իմ գրադարանը, քանդակ, անհատական ուսումնական պլան, առաջին ուսումնական շրջան, հանելուկներ,  առօրյա-խոսակցական և հունվարյան ճամբար։ Օգտագործում եմ միայն Մաթեմատիկա, մայրենի, անգլերեն, ռուսերեն, բնագիտություն, հայրենագիտություն բաժինները, իսկ մնացած բաժինները չեմ օգտագործում որովհետև բացել եմ դրանք երրորդ դասարանում որպեսզի մեկ նախագիծ ներկայացնեմ։
  • Արդյոք բլոգը համապատասխանում է Սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջներին, ի՞նչ առաջարկներ ունես կարգի հետ կապված։
    համապատասխանում է որոշ պահանջներին
  • Ներկայացրու որևէ մեկի բլոգը, որը շատ ես հավանում և գրիր, թե ինչո՞ւ ես հավանում: Ինձ դուր է գալիս Մանե Եղրազարյանի բլոգը, որովհետև նրա ստեղծագործական աշխատանքները շատ հետաքրքիր են։
  • Գրիր քո, ինչպես նաև ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը քո բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ: Իմ մայրիկը ամեն օր մտնում է իմ բլոգ ուսումնասիրելու, թե ինչ ենք մենք սովորում և ինչ թեմաներ ենք անցնում։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *