Հաշվետվություն Քանի որ, թագավարակի պատճառով բոլորս պետք Է մնանք տանը, մեր առօրյան մի քիչ փոխվել է։ Հայրիկս և մայրիկս աշխատում են տնից, իսկ ես դասերս անում եմ տեսադասերի միջոցով ։ Առավոտյան արթնանում եմ ժամը 10:00-ին և պարտադիր մարզվում եմ։ Նախաճաշելուց հետո պարտադիր գիրք եմ կարդում։ Այս շաբաթվա կարդացած գրքերս են՝ Ձյունե թագուհի՝ հեքիաթների շքերթներից և Շիրլի Բերբիի «Ջրահարս արքայադուստրը», «Ծաղկազարդ» պատմվածքը ռուսական հեքիաթ «Պալատիկ» ։ Այնուհետև տեսադասի ժամն է գալիս։ Օրվա երկրորդ կեսին զբաղվում եմ մայրիկիս տված աշխատանքներով, կատարում եմ հայոց լեզվի քերականությունից, լուծում եմ մաթեմատիկական խնդիրներ։ Շատ եմ սիրում նաև խաղերը, որոնք խաղում եմ
    եղբորս հետ։ Օրինակ՝ խաղում ենք թվերով խաղ, որը զարգացնում է մեր հիշողությունը։Դիտում եմ մուլտֆիլմներ անգլերեն և տռուսերեն լեզուներով։Դիտել եմ <<Lazy bear>> պատմությունը և Агная Барто в школу պատմվածքը։ Երեկոյան ընտանիքով խաղում ենք մոնոպոլիա խաղը։Օրվա վերջում պարտադիր դիտում ենք որևէ ֆիլմ, նայել ենք Խոակիմ Ռոնինգի << Մալիֆիսենտան>>, <<Առյուծ արքա>> ֆիլմը ,<<Կարմիր կոշիկները և յոթ թզուկները>>, «Քողարկված լրտեսները>>, <<Էվերեստը>>։ https://films.bz/cartoons/34460-everest.html
    https://films.bz/cartoons/1086-the-lion-king.html
    Share this:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *